Culture Travellers

Two people on the edge of coherent ideas

Ne-am mutat…

DUpa un “schimb de plicuri grase, doldora de bani” :)( dupa cum s-ar zice la hattrick– nu are legatura cu sci-fi-ul;) ) am ajuns la o intelegere cu aspoiu si m-am mutat cu catel si purcel, cu idei si topicuri pe blogului dansului, care va gazdui de acum inainte si cugetarile mele, intr-o mai mare masura decat la momentul de fata.

Recunosc ca am fost flatat de oferta si nu am putut rezista tentatiei de a-l sprijini in demersul lui de a contribui la sustinerea scifi-ului pe plaiurile mioritice. Si, poate, putem ajuta intr-o mai mare masura, acum, fata de alti ani, valorile noastre romanesti spre a-si gasi drumul spre consacrare in domeniul sci-fi, evident, ( cam mari cuvintele, dar cine stie!:) ) prin participarea activa la topicurile de pe blogurile editurilor de profil, Tritonic, Nemira, cu Nautilus si NemiraBooks, Millennium Press, blogul Cultural sf learnings, etc.(puse intr-o ordine aleatorie, fara nici o intentie…nu m-am intins, intentionat, pina la blogurile scriitorilor de sci-fi romani ca se mai lungea un pic lista).

Nu o sa inchid chiar de tot blogul, probabil aici ma voi axa pe muzica drum & bass, daca si cand voi avea timp. Sau orice alta idee si moment, ce nu s-ar incadra dincolo…nu stiu o sa vad..

Pina atunci sa ne auzim cu bine pe cititor sf !

August 19, 2008 Posted by | Uncategorized | , | Leave a comment